7.20.2010

Kawan baik saya


Nama kawan baik saya ialah Martin, Raziq dan Khairul. Saya mengenali mereka di sekolah. Kami sudah berkawan selama tiga tahun.

Kami sering berbual, makan dan bermain bola sepak semasa waktu rehat di sekolah. Saya suka berkawan dengan mereka kerana mereka tidak sombong dan baik hati. Mereka selalu menolong saya. Contohnya, semasa saya terlupa membawa kotak pensel mereka akan meminjamkan pensel mereka kepada saya. Bila saya sakit, mereka akan melawat saya di rumah. Mereka akan membawa hadiah seperti belon, coklat dan buah-buahan untuk saya. Saya menerimanya dengan senang hati. Saya pula selalu menolong mereka dalam pelajaran seperti bahasa Melayu dan Inggeris. Kami berasa seronok semasa bermain bola sepak bersama kerana ia merupakan sukan kegemaran kami. Saya berharap hubungan kami akan berpanjangan.

Tiada ulasan: